جنگجوی زرد و سیاه فولکس واگن!
 

  کمپانی «فولکس واگن» نسخه جدید مدل خاطره انگیز بیتل gsr را در نمایشگاه اتومبیل «شیکاگو» معرفی خواهد کرد. شایان توجه است کلمه gsr مخفف جمله آلمانی gelb schwarzer renner یا yellow black racer بوده که تندرو زرد و سیاه معنی می دهد. 

قوای محرکه بیتل gsr توسط یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ، با 210 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تامین می شود که در مدل پایه از طریق جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخها منتقل می گردد. شتاب اولیه این خودرو با اتکا به کارائی این پیشرانه 6.6 ثانیه به طول می انجامد و توانائی دستیابی به حداکثر سرعت 209 کیلومتر بر ساعت را دارد. 

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، رینگ های 19 اینچی آلومینیومی، تودوزی تمام چرم داخلی، براگیر عقب، کالیپرهای ترمز مشکی رنگ و حک کردن نام gsr بر روی صندلی ها از جمله نکات جالب توجه در مورد این خودرو به شمار می روند.
رنگ آمیزی بدنه با استفاده از ترکیب دو رنگ زرد و مشکی انجام شده که دقیقا همانند مدل 1973 (که تنها 50 اسب بخار قدرت داشت) بوده و قرار است به تعداد 3500 دستگاه تولید و از پائیز سال جاری میلادی به فروش برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 470
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1012
بازدید ماه : 13199
بازدید کل : 462913
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2